Wednesday, July 26, 2006

Perkasa

Perkasa
Tak tertahan lagi untuk ku terus terbang
Aku bukannya sebetul bendul
Aku hanya berhasrat mencari
Kekuatan dalam diriku

Aku bukan sekadar seekor camar...aku bukan sekadar sebuah kapal terbang
Bukan sekadar sekalangan muka cantik bersebelahan sebuah keretapi
Bukannya mudah menjadi diriku

Harapnya aku boleh menangis
Biar ku rebah melutut
Mencari helah untuk berbohong
Tentang rumahku yang takkan ku tampak

Ini mungkin seolah merepek... namun jangan jadi betul bendul
Meski wira sekalipun berhak terluka
Fikiranku mungkin terganggu... namun akan beralahkah engkau (bahawa)
Meski wira sekalipun berhak berimpian
Bukannya mudah menjadi diriku

Naik, naik dan terbang... menjauhi diri ku
Usah dikhuatir... anda sekalian boleh tidur nenyak malam ini
Aku bukannya gila.. atau apa-apa...

Tak tertahan lagi untuk ku terus terbang
Aku bukannya sebetul bendul
Manusia tak sepantutnya menunggang
Dengan awan-awan di celah kankang mereka (errr... doesn't sounds so right, but lantaklah... :P)

Aku hanya seorang insan dalam helaian yang merah dan tolol
Mengorek kriptonite di atas jalan sehala ini
Hanya seorang insan dalam helaian yang merah dan dungu
Mencari sesuatu yang istimewa dalam diriku
Dalam diriku
Dalam diri
Ya, dalam diri
Dalam diriku

Aku hanyalah insan
Dalam helaian yang merah and dungu
Aku hanyalah insan
Mencari impian

Aku hanyalah insan
Dalam helaian yang merah and dungu
Dan bukannya mudah,hmmm,hmmm,hmm...

Bukannya mudah menjadi diriku

Lima kerna Bergaduh


Superman
I can’t stand to fly
I’m not that naive
I’m just out to find
The better part of me

I’m more than a bird...i’m more than a plane
More than some pretty face beside a train
It’s not easy to be me

Wish that I could cry
Fall upon my knees
Find a way to lie
About a home I’ll never see

It may sound absurd...but don’t be naive
Even heroes have the right to bleed
I may be disturbed...but won’t you concede
Even heroes have the right to dream
It’s not easy to be me

Up, up and away...away from me
It’s all right...you can all sleep sound tonight
I’m not crazy...or anything...

I can’t stand to fly
I’m not that naive
Men weren’t meant to ride
With clouds between their knees

I’m only a man in a silly red sheet
Digging for kryptonite on this one way street
Only a man in a funny red sheet
Looking for special things inside of me
Inside of me
Inside me
Yeah, inside me
Inside of me

I’m only a man
In a funny red sheet
I’m only a man
Looking for a dream

I’m only a man
In a funny red sheet
And it’s not easy, hmmm, hmmm, hmmm...

Its not easy to be me

Five for Fighting